Markedsførere i kontrollerte næringer står
overfor flere utfordringer når det gjelder å nå sitt publikum i en personlig, relevant måte. Bransjer som finansielle tjenester oghelse har en rekke protokoller rundt hvordan de kan markedet forbrukere-spesielt derpersonlig eller finansiell informasjon er bekymret.
I den nye verden av markedsføring endrer reglene daglig. Markedsførere servererregulerte bedrifter ofte kjempe for å holde, og det
er et problem som bare skal bliverre. For en ting, er det flere lag eller regler og forskrifter ute når det gjeldermarkedsføring. Så mens Federal Trade Commission (FTC) har sannheten
i reklame, kreditt, og standarder for personvern som gjelder alle bedrifter, de har også noenregler og etterlevelse guider for bestemte bransjer. Og det er flere institusjoner ogregulatorer der ute-ikke bare den føderale regjeringen.
Det er viktig, fordi kostnaden av ikke-samsvar er
ikke bare dårlig publisitet formerkevaren din. Det kan også ha en stor økonomisk innvirkning. Unnlatelse av åoverholde noen av forskriften kan medføre store bøter og sanksjoner. For eksempel bletobakk gigantiske RJ Reynolds bøtelagt $20 millioner for markedsføring til ungemålgrupper; annonsører kjøre på
kant med FTC kan ende opp med å betale en bot på$16.000 per dag per annonse.
Så klart, samsvar er nøkkel. Her er noen av de spesifikke regler og retningslinjer formarkedsføring og kommunikasjon:
· Helse, farmasi og forsikringsselskaper må sørge for at deres markedskommunikasjonoverholder Health Insurance Portability and Accountability Act 1996 (HIPAA). OgAffordable Care Act (ACA) har en betydelig innvirkning underveis helsevesen ognarkotika blir pakket og solgt i USA.
·
Markedsførere målretting Medicare eller Medicare-kvalifiserte bestander må være i
samsvar med Medicare markedsføring retningslinjer fastsatt av Centers for Medicare &Medicaid tjenester (CMS) i
tillegg til HIPPA.
· Finansielle tjenester reklame må oppfylle en rekke fra Securities and ExchangeCommission (SEC) og frivillige organisasjoner som Financial Industry RegulatoryAuthority (FINRA). Kanaler som Google, Twitter og Facebook har også egne sett medregler for finansielle organisasjoner.
· Alkohol og tobakk selskapene har svært strenge regler på sin markedsføring. Googleog Microsoft har retningslinjer som begrenser eller fredløs av alkohol og tobakkprodukter på deres nettverk, som Facebook.
·
Offentlige selskaper må overholde Sarbanes-Oxley Act, som mandat strenge reformerfor
å forbedre finansielle opplysninger og hindre svindel på regnskap. Det er mangekunden forhold management (CRM) prosesser som har en direkte innvirkning påfinansiell rapportering.
Myndigheter selv er ofte under intens gransking for samle informasjon om borgereeller bruke midler for annonsering som synes wasteful. (Et eksempel på en nyere klikke,sjekk ut CIA ekspedisjoner til Twitter.
Og noen virksomhet reklame til barn under 13 gjennom elektroniske kanaler må være
isamsvar med Children's Online Privacy Protection Act (COPPA). Reglene ble oppdatert ifjor tritt med teknologier som online sporing og geolocation data, så det
er lurt å lesenyheter om barna i målgruppen.
Sterkt regulert organisasjoner, kan tilpasse eksisterende protokoller til en dynamiskmarkedsplass være en langsom og smertefull prosess. Men kostnadsbesparelsene,større effektivitet og økt ansvarstaking online markedsføring, e-post og sosiale medier,er umulig å motstå, og tross alt, bedrifter må gå hvor kundene er. Og så disseorganisasjonene står overfor uoverkommelige virvaret komplekse regler og finne denrette balansen av tradisjonelle og nye medier å møte kravene til sitt publikum.
Hva trenger du å vite hvis du prøver å levere personlig, relevant markedsføringmeldinger nettet, via e-post eller via sosiale medier, i en bransje med tett kontroll overmarkedsføring og kommunikasjon? Her er fem tips for linjen og levere vellykketkampanjer- og unngå stepping utenfor området.
Og noen virksomhet reklame til barn under 13 gjennom elektroniske kanaler må være
isamsvar med Children's Online Privacy Protection Act (COPPA). Reglene ble oppdatert ifjor tritt med teknologier som online sporing og geolocation data, så det
er lurt å lesenyheter om barna i målgruppen.
Sterkt regulert organisasjoner, kan tilpasse eksisterende protokoller til en dynamiskmarkedsplass være en langsom og smertefull prosess. Men kostnadsbesparelsene,større effektivitet og økt ansvarstaking online markedsføring, e-post og sosiale medier,er umulig å motstå, og tross alt, bedrifter må gå hvor kundene er. Og så disseorganisasjonene står overfor uoverkommelige virvaret komplekse regler og finne denrette balansen av tradisjonelle og nye medier å møte kravene til sitt publikum.
Hva trenger du å vite hvis du prøver å levere personlig, relevant markedsføringmeldinger nettet, via e-post eller via sosiale medier, i en bransje med tett kontroll overmarkedsføring og kommunikasjon? Her er fem tips for linjen og levere vellykketkampanjer- og unngå stepping utenfor området.
1. vet regelverket innvendig og utvendig.
Ja, det er vanligvis
mange, mange sider med komplekse juridisk involvert, men for markedsførere
jobbe innen en regulert, dette er et viktig skritt. Mens det kan virke som en god
idé å stole på en enkelt person på et lag eller en bedrift å være ekspert på
loven (som noen i den juridiske avdelingen, for eksempel), trenger du virkelig
en sikkerhetskopi. Hvis bare én person vet hvordan man spiller spillet, stopper
alt når de ikke er tilgjengelig for Bestem. Juridiske eksperter er svært stramt
i tide, så arming selv med en solid, førstehånds forståelse av reglene er
viktig.
2. Hold gjeldende endringer.
Jo flere ting bli
regulert, de mer regelverket endre. Det er derfor det er viktig å holde på nye
og kommende utviklingen som de skjer. Abonner på regelmessige oppdateringer fra
den tilsynsorganer som gjelder for din bransje via e-post, RSS-feed eller
Google-varsler. Finne informasjonskilder som juridiske nyheter for finans på
Reuters, Informasjonsukes helse nyheter og analyse eller The New York Times
funksjoner på regulering og dereguleringen. Med nye sosiale mediekanaler dukker
opp hver dag, er denne flyktige situasjonen bare går å eskalere.
3. Bygg tid gjennomgang i markedsføring planen.
Når du har ekstra trinn i
en vurdering, må du tildele mer tid enn du tror du trenger. Bygge i rommet, og
kontroller at de riktige personene har muligheten for å se kampanjene. Dette
kan være en utfordring i nye områder som sosiale medier. Facebook
markedsføringen ber folk å dele selfies mens du nyter sin favoritt drink kan
være akseptabelt å merke gruppen, men hva om Facebook regler? Hvordan til Federal
Trade Commission? Eller Bureau of Alcohol, Tobacco, skytevåpen og sprengstoff?
Kontroller at du er klar over hver etat og organisasjon med en eierandel i din
forretningsdrift. Og være veldig klar på rollen rettsavdelingen spiller og hva
de ønsker å se.
4. forstå forskjellene verden.
Regler varierer overalt. I
Russland ble alkoholreklame forbudt i nesten alle medier i 2013. I Sverige og
Norge er reklame til barn under 12 år ulovlig. Canadas anti-spam lovgivning er
nå i kraft, og det er en av de tøffeste i verden. I dagens globale økonomi, kan
noen bedrifter hevder å være helt lokale lenger. E-post og sosiale medier
utvide langt og bredt, og det er viktig å vite hvordan lover i forskjellige
land kan påvirke dine markedsføringstiltak.
5. gjør det personlig (hvor og når du kan).
Bare fordi en
e-postkampanje er kompatibel med regelverk betyr det må være upersonlig. Det
finnes måter å levere kommunikasjon som folk vil uten privatinntrengning eller
bryte reglene. Personalisering kan faktisk hjelpe holde deg kompatibel. Bruke
dynamisk innhold, helseforsikring markedsfører kan gjøre at en e-post sendt til
medlem Medicare i Manitoba overholder CMS forskrifter samt kanadiske anti-spam
lover. Eller en finansberegning megler kan levere en e-post til potensielle
kunder over hele USA mens inkludert state-spesifikke Ansvarsfraskrivelse språk
i den fine print.
Hvis du gjør markedsføring
i en sterkt regulerte industri, kan Markedsføringsstøtte hjelpe deg overholder
kompliserte regler med mindre anstrengelse, og tilbyr litt
sjelefred.Markedsføringsstøtte kan markedsførere opprette merkevare og
regulatoriske-kompatible maler for e-post, destinasjonssider og sosiale medier
og bruk personalisering tilpasse dem av målgruppen. For en helse
forsikringsselskap, som kan inkludere pasienter, helsepersonell, administratorer,
meglere og så videre. For en økonomisk organisasjon, som kan bety individuelle
kunder, banker, meglere og forhandlere. Kampanjemaler kan være sentralisert et
kjernesystem post kan spore historie ved revisjon. Og administratorer kan utøve
stram kontroll over hvem som har tilgang til informasjon i databasen.
Lær mer om å få mest ut av
e-markedsføring og sosiale medier i alle bransjer, om den sterkt regulerte
eller ikke. Les dette datablad for å lære hvordan loven på beskytter
organisasjonens sikkerhet, personvern, omdømme og immaterielle. Og husk å dele
utfordringene i markedsføring i ditt regulatoriske miljø i kommentarfeltet.
Den Harver helseforsikring svindel tellergruppe koordinerer tett med sine lokalepartnere, som NHS Counter bedrageri Service Intensjonsavtalen NHS Counter svindelNord-Irland MOU, NHS Counter svindel Skottland MOU, City of London Police, svindelmyndigheter, forsikring svindel Bureau og forsikring svindel etterforskere gruppen åhjelpe prosessen med intelligens og gjennomføre felles etterforskning svindel.
Helsevesenet svindel respekterer ingen grenser. Harver har helseforsikring Countersvindel offisielle forbindelser med helsemyndigheter svindel etterforskning. Hvis firmaeter interessert i å bli medlem av gruppen Harver helseforsikring Counter svindel,
vennligst ta kontakt via dette nettstedet.